Levering

Waar kan ik een Emodou-bestelling laten leveren?

Op dit moment wordt levering alleen aangeboden in België en in het grootstedelijk gebied van Frankrijk.

We bieden de volgende bezorgmethoden aan:

Voor België:

Voor Frankrijk:

Wat is de levertijd voor een Emodou-bestelling?

De levertijden variëren afhankelijk van de gekozen bezorgmethode.

Vragen over het bestelproces.

Wat zijn de bezorgkosten voor een Emodou-bestelling?

De bezorgkosten variëren afhankelijk van het gewicht en de gekozen bezorgmethode. U kunt het totale bedrag aan bezorgkosten zien voordat u uw bestelling afrondt in uw winkelwagen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, u ontvangt een bevestigingsmail met een volgnummer. U kunt uw bestelling volgen met behulp van dit nummer op de website van de gekozen vervoerder.

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben tijdens de levering?

Si vous n’êtes pas présent lors de la livraison de votre commande, le transporteur laissera un avis de passage dans votre boîte aux lettres. Vous pouvez alors contacter le transporteur pour convenir d’une nouvelle livraison ou de la récupération de votre colis en point relais.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Vous pouvez annuler ou modifier votre commande tant que celle-ci n’a pas été expédiée. Pour cela, veuillez nous contacter dès que possible via notre formulaire de contact ou par téléphone. Si votre commande a déjà été expédiée, vous devrez attendre sa réception pour nous la retourner et obtenir un remboursement.

Ce site Web utilise des cookies pour vous garantir la meilleure expérience sur notre site Web. Gegevensbescherming